sobota, 8 marca 2014

Mężczyznom wstęp wzbroniony

Kochane Babeczki!


Czasy się zmieniają... Nie wiadomo kiedy, stałyśmy się kobietami w spodniach, walczącymi o równouprawnienie. Odnosimy sukcesy na płaszczyznach zawodowych i z dużą swobodą potrafimy rozwijać swoje pasje i zainteresowania. Między innymi to, daje nam niezwykłą satysfakcję i siłę, by jeszcze lepiej i z większym impetem dbać o nasze rodziny, naszych mężczyzn oraz czerpać dużo radości z bycia matką i współczesną panią domu. Zręcznie czerpiemy z doświadczeń mam i ich mam, filtrując je na potrzeby dzisiejszych realiów. 
To sztuka. 

Biegniemy z czasem, postępem i osiągnięciami, dlatego tak ważne jest, by w tym wszystkim nie zaniedbywać siebie. W dobie pędzącego świata, nie zapominajmy jak twarzowo nam latem w zwiewnej sukience, jak dobrze smakuje popołudniowa kawa i małe ploteczki w towarzystwie przyjaciółki, lub jak bardzo potrafi relaksować, trochę dłuższa niż zwykle kąpiel czy wieczór z ulubioną książką. Nie pozwólmy, by za sprawką 'polityki' Gender nazywano nas rodzic-1/rodzic-2 zamiast 'matka' i z uśmiechem dziękujmy, gdy przepuszczają nas w drzwiach. Nie rezygnujmy z małych przyjemności, bo to właśnie one dostarczają nam energii do codziennego działania. 

Cieszmy się z bycia KOBIETĄ! :)



Książki ze zdjęć Wam nie polecę, bo nie czytałam. Poradniki o relacjach damsko-męskich są dla mnie ciężko strawne, ale pomyślałam, że fajnie wkomponuje się w moją sesję z okazji dzisiejszego dnia. :) Za to na deserek, moje Panie, będzie odrobina niekalorycznych, subtelnych, iście kobiecych wnętrz. Delektujcie się...


(źródło)                                                                                   (źródło)
(źródło)                                                                                         (źródło)                        
              (źródło)                                                                            (źródło)

...bo chyba wszystkie marzymy o tym, by w domu mieć jakiś kąt tylko dla siebie. Ostoję spokoju i relaksu. Chociaż miałby to być tylko, wyłącznie nasz, najwygodniejszy na świecie fotel. :) 





4 komentarze:

  1. Fajna ta Babeczka <3 <3 <3 Powrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak czasami zapominamy że jesteśmy kobietami.Takie wnętrza o tym nam nie dadzą zapomnieć szczególnie sypialnie piękne. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń