wtorek, 6 października 2015

Dużo ciepla w industrialnej scenerii



Witajcie!

Wrocławskie Kontury już za nami. W miniony weekend, Browar Mieszczański przy Hubskiej, wypełnił po brzegi dobry design, uśmiech utalentowanych, młodych ludzi, wyrażających się 
w najróżniejszych formach sztuki użytkowej oraz zapach dobrej kawy. 
W tej cudownie surowej scenerii, odnalazłam sporo ciepła. W drewnie, tekstyliach, 
a przede wszystkim w ludziach. Bo każdy z nich z przyjemnością opowiadał swoją historię 
z rękodziełem. A ja pomiędzy gonitwą za moją Pchełką, pstrykaniem fotek i wzdychaniem 
do tych industrialnych wnętrz, chętnie słuchałam. ...i powiem Wam w tajemnicy, 
że było mi mało. Spodziewałam się eventu o większych rozmiarach. 
Jednak jak to mawiają, nie ilość się liczy a jakość, a tej wystawcom targów nie brakowało. Cieszę się również, że udało mi się zderzyć z Dorotą z bloga Baba ma dom. To niezwykle przebojowa babka, więc chłonęłam jak gąbka jej pozytywną energię 
i rozmowę przy na prawdę dobrej kawie. :)






To były Kontury moim okiem. :) 
Więcej zdjęć i namiary wystawców na oficjalnym funpage'u targów -
Kontury - wrocławskie targi sztuki użytkowej.

A już za dwa dni...




Łódź Design Festival - dziesięć dni wnętrzarskiego szaleństwa. :) 
Musicie tam być! Ja będę :D


Pozdrowienia 
Basia


26 komentarzy:

  1. widze wiele ciekawych rzeczy..
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to fakt. Takich tam nie brakowało :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Mnóstwo pięknych przedmiotów, wspaniałe klimaty :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie wydarzenia są niezwykle inspirujące :)
      Pozdrowienia ślę!

      Usuń
  3. Miałam podobne wrażenie WYbrałam się i po chwili było już po Zrobiłam 3 kółka aby niczego nie przegapić :-)
    Mam nadzieję ż enastępna edycja zgromadzi więcej wystawców
    Atmosfera super i nie wróciłam z pustymi rękami ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję że Kontury będą rosnąć w siłę :) ...a i nam będzie dane się spotkać przy okazji następnego wydarzenia ;)

      Usuń
  4. Basiu! :-) Jeszcze masz ode mnie czas do końca października, bo wiesz...
    Przywieź coś mądrego i wartościowego z Łodzi, dołóż do tego co już masz w domu i w głowie i ruszaj! Trzymam kciukasy! :-) :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wsparcie Babko! ...i kopa w tyłek też :P

      Usuń
  5. Na Konturach byłam w tamtym roku, szkoda że w tym nie byłam we Wrocławiu, bo miałybyśmy okazję się spotkać :)) W tamtym roku impreza bardzo przypadła mi do gustu, nawiązałam wiele nowych i fajnych znajomości, porozmawiałam z ciekawymi ludźmi. Jednym słowem było super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jaaciee! to faktycznie szkoda że Cię nie było Ewuś. Ale nic straconego, takie wydarzenia przybierają na atrakcyjności, więc pewnie jeszcze na którymś się zderzymy :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Warto brać przykład z najlepszych. Przedstawione tutaj ścienne "dekoracje" mają to coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda naprawdę nieźle, atmosfera musi być tam nieziemska!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ze smakiem, to mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj klimat musi być, świetnie to wygląda, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. calkiem niezle to wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie tam bardzo sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie też się podoba :) oby jak najwiecej takich miesc bo uwielbiam takie klimaty

    OdpowiedzUsuń
  13. z pewnością jest na czym zawiesić oko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne zdjęcia :) gratuluję efektu końcowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że u nas nie ma takich rzeczy, w jakim to jest mieście ?

    OdpowiedzUsuń
  16. No we Wrocławiu to zawsze się coś dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda mi to na fajny event. To prawda, w większych miastach zawsze jest gdzie pójść.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomyślane ozdoby - naprawdę kawał dobrej roboty i kreatywności!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ozdoby rzeczywiście są bardzo oryginalne. Wydaje mi się, że dobrze wpasowałyby się do stylowych, nowoczesnych pomieszczeń.

    OdpowiedzUsuń