środa, 30 grudnia 2015

Salonowy poświąteczny misz-masz



Witajcie Kochani.

Dzisiaj przybywam do Was z garścią świątecznych kadrów. Tych po wigilijnych, lub tych 
przed sylwestrowych jak kto woli. To tylko kilka dni pomiędzy jednym a drugim, a tak bardzo potrzebnych, by odpocząć po napiętym terminarzu świątecznych spotkań. 
Jest spokojniej, luźniej. Mimo że pracuję, mam wrażenie, że nikt poza mną tego nie robi. 
i tak jak co dzień odpalam radio, i po raz dziesiąty mogę słuchać kawałka o reniferze 
z czerwonym nosem. Na drogach prawie pusto, telefon w biurze milczy. 
Ludzie funkcjonują na zwolnionych obrotach i jakoś częściej się uśmiechają. Mają czas...
Może to zasługa spożytego w nadmiarze świątecznego ponczu, a może faktu, że ich jedynym dylematem teraz, jest wybór sylwestrowej kreacji.
Nie istotne, mi to nie przeszkadza.






...no i te świąteczne piżamowe poranki. Mogę się tak snuć po domu do południa. 
Bez celu. Ocierać się o futryny jak kot. Z kawą w ręku. Podglądając dzieciaki. 
i w sumie dobrze, że stoję po drugiej stronie obiektywu, przynajmniej nie jesteście skazani 
na widok mojej osoby saute, w o dużo za dużej różowej piżamie. :P 






Bardzo chciałam Wam podziękować za wszystkie świąteczne życzenia, które pojawiły się tutaj na blogu i na mojej skrzynce. Za pamięć i wszelkie przejawy sympatii, jakie od Was dostaję. Nie muszę chyba mówić, że cieszy mnie każdy, nawet najmniejszy sygnał, 
że ktoś tutaj jest, że czyta, ogląda, zostawia ślad. Dzięki wielkie. :* 

Basia






11 komentarzy:

  1. Samych pięknych chwil w Nowym Roku :) Spełnienia marzeń i tych małych i tych większych.

    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech każdy dzień Nowego Roku przynosi pozytywne zdarzenia. Dużo szczęścia i zdrowia, reszta zawsze się ułoży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Samych pięknych dni w Nowym Roku, pomyślności i zdrówka!
    Ściskam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Kreatywnego 2016 Roku!!! I wielu "piżamowych poranków" :-) nie tylko tych świątecznych :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny klimat stworzyłaś ! Pięknej codzienności w Nowym Roku ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierniczki wygladaja super.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomarańcze na choince wyglądają uroczo, kupiłaś je, czy może sama zrobiłaś? W przyszłym roku u mnie to będzie obowiązkowy dodatek na drzewku! :D:D pozdrawiam i zdrówka w nowym roku życzę

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję Wam za życzenia :*
    tak pomarańcze robiłam sama, to najprostsza, naturalna i efektowna dekoracja świąteczna jaką robiłam. A zapach podczas suszenia, unoszący się w domu przez kilka dni przed świętami - bezcenny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te gałązki w butli są po prostu cudowne, idealnie by nam pasowały do ścian.


    mieszkania kurdwanów

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję dr Ellen za przysługę, którą mi wyświadczyłeś. Jestem bardzo podekscytowany, ponieważ mój najemca w końcu spłacił mój dwuletni czynsz. zapłacił pieniądze, a teraz nie ma go w moim domu. Bez ciebie nie byłbym w stanie wyciągnąć od niego pieniędzy. Postawiłem go przed sądem, ale dali mu mnóstwo czasu na spłatę długu, ale dziękuję za to, że spłaciłeś go w mgnieniu oka. Obiecuję, że będę nadal zeznawał online i wszędzie o twojej potężnej pracy. Jeśli masz którykolwiek z poniższych problemów, skontaktuj się z dr Ellen przez WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    1) niewierność
    2) dłużnicy uporczywi
    3) wytrwali najemcy
    4) nieterminowa spłata kredytu
    5) narkomania
    6) słaba sprawność seksualna
    7) powtarzająca się aborcja
    8) niepłodność
    9) Awans w pracy
    10) magiczny pierścień
    11) Rozwód
    12) Odzyskaj swojego byłego
    13) Przełam obsesję
    14) Wróć do zaklęcia nadawcy
    15) Czary ochronne
    16) Szczęśliwy urok
    17) Zaklęcia wygrywające na loterii
    18) gejowskie zaklęcia miłosne
    19) Lesbijskie zaklęcia miłosne Bez względu na to, jakie masz problemy, dr Ellen ci pomoże.
    WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    OdpowiedzUsuń