środa, 30 grudnia 2015

Salonowy poświąteczny misz-masz



Witajcie Kochani.

Dzisiaj przybywam do Was z garścią świątecznych kadrów. Tych po wigilijnych, lub tych 
przed sylwestrowych jak kto woli. To tylko kilka dni pomiędzy jednym a drugim, a tak bardzo potrzebnych, by odpocząć po napiętym terminarzu świątecznych spotkań. 
Jest spokojniej, luźniej. Mimo że pracuję, mam wrażenie, że nikt poza mną tego nie robi. 
i tak jak co dzień odpalam radio, i po raz dziesiąty mogę słuchać kawałka o reniferze 
z czerwonym nosem. Na drogach prawie pusto, telefon w biurze milczy. 
Ludzie funkcjonują na zwolnionych obrotach i jakoś częściej się uśmiechają. Mają czas...
Może to zasługa spożytego w nadmiarze świątecznego ponczu, a może faktu, że ich jedynym dylematem teraz, jest wybór sylwestrowej kreacji.
Nie istotne, mi to nie przeszkadza.






...no i te świąteczne piżamowe poranki. Mogę się tak snuć po domu do południa. 
Bez celu. Ocierać się o futryny jak kot. Z kawą w ręku. Podglądając dzieciaki. 
i w sumie dobrze, że stoję po drugiej stronie obiektywu, przynajmniej nie jesteście skazani 
na widok mojej osoby saute, w o dużo za dużej różowej piżamie. :P 






Bardzo chciałam Wam podziękować za wszystkie świąteczne życzenia, które pojawiły się tutaj na blogu i na mojej skrzynce. Za pamięć i wszelkie przejawy sympatii, jakie od Was dostaję. Nie muszę chyba mówić, że cieszy mnie każdy, nawet najmniejszy sygnał, 
że ktoś tutaj jest, że czyta, ogląda, zostawia ślad. Dzięki wielkie. :* 

Basia






10 komentarzy:

  1. Samych pięknych chwil w Nowym Roku :) Spełnienia marzeń i tych małych i tych większych.

    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech każdy dzień Nowego Roku przynosi pozytywne zdarzenia. Dużo szczęścia i zdrowia, reszta zawsze się ułoży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Samych pięknych dni w Nowym Roku, pomyślności i zdrówka!
    Ściskam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Kreatywnego 2016 Roku!!! I wielu "piżamowych poranków" :-) nie tylko tych świątecznych :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny klimat stworzyłaś ! Pięknej codzienności w Nowym Roku ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierniczki wygladaja super.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomarańcze na choince wyglądają uroczo, kupiłaś je, czy może sama zrobiłaś? W przyszłym roku u mnie to będzie obowiązkowy dodatek na drzewku! :D:D pozdrawiam i zdrówka w nowym roku życzę

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję Wam za życzenia :*
    tak pomarańcze robiłam sama, to najprostsza, naturalna i efektowna dekoracja świąteczna jaką robiłam. A zapach podczas suszenia, unoszący się w domu przez kilka dni przed świętami - bezcenny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te gałązki w butli są po prostu cudowne, idealnie by nam pasowały do ścian.


    mieszkania kurdwanów

    OdpowiedzUsuń