poniedziałek, 29 czerwca 2015

lato - on/off




Czy ktoś widział lato? Według kalendarza podobno już jest, według mnie, albo ukrywa się nieśmiało, albo jest w konflikcie z panią chmurrą, która od kilku dni pokazuje swoje humory, skutecznie przysłaniając słońce.

Jak to jest, że zaraz po zerwaniu kartki z kalendarza, nasze oczekiwania wobec pogody znacznie się zmieniają? No bo przecież jak lato, to słonecznie musi być, i gorąco. 
Jak grudzień - to biało, no bo jak to tak święta bez śniegu? ...i ferie zimowe powinny być 'białe', a poza tym to już niekoniecznie, bo jednak śnieg w mieście to kłopot. 
Jeśli jesień, to koniecznie złota, polska, bo tej szaro-burej nie lubimy, deszczu tym bardziej.
Potem okazuje się, że to lato jednak zbyt upalne było, przez co męczące i leniwe. 
A zima zbyt mroźna i jednak rozczarowała brakiem białego puchu, przez co nawet nie wyciągnęliśmy nart. I wtedy właśnie każdy chciałby mieć pogodę na zawołanie. 
On / Off, i gotowe.

...ale nie ma tak dobrze. Natura rządzi się swoimi prawami i każdemu z osobna dobrze robić nie zamierza. Póki co, pozostaje nam przeglądać prognozy, wierząc w coraz lepszą 
sprawdzalność, i cieszyć się z tego co mamy. :)






Ale nic się nie martwcie Kochani, od środy upały. (podobno).
Tak więc przed nami zbyt szybko topniejące lody, 'zapaszki spod paszki' w komunikacji miejskiej, i skóra schodząca od nadmiaru słońca. :0

Yeah! Lato przybywaj!


Buziaki! :)


12 komentarzy:

  1. Kochana a ja się martwię tymi upałami, nie cierpię upałów, tak jak jest teraz jest ok.A wogóle należe do tych nielicznych co lubią jesień i zimę i najchętniej wyjechałabym do norwegii, jakucjii lub ojmiakonu, i piszę to naprawdę poważnie, pozdrawiam poniedziałkowo Adriana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mała dziś stwierdziła, że bez odpowiedniej pogody nie poczuje wakacji :(, to oby prognozy od środy się sprawdziły :) Piękne kadry Kochana!
    Ślę uściski, Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na niektóre sprawy nie mamy kompletnie wpływu ale lubimy sobie ponarzekać,zwłaszcza w kwestii pogody ;p Ja tam nie przepadam za upałami ale opalić nieco to bym się chciała ;p
    Śliczne kwiatuszki masz na balkonie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię jak jest ciepło ale nie "skwarnie" haha co za słowo
    bo już temp 30+ jest nie do wytrzymania no chyba, że jest się nad morzem ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj Basiu z tym on/off byłby strzał w dziesiątkę. ;-) Pięknie u Ciebie, kredensik super!
    Buziaki!!
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masakra taka pogoda, brak słońca ,wieje ciągle, zimno ... wybrałam się dzisiaj na wycieczkę rowerową z dziecmi :) Łup jak grom z jasnego nieba - ulewa nas zaskoczyła ... skończylismy w przydrożnym rowie pod drzewem ... ufff jaka zła okropnie byłam , nawet sobie nie wyobrażasz .... taki pogodowe psikusy to nie dla mnie :( Ale sobie ponarzekałam heheh :) Ściski do miłego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nareszcie lato powróciło. Mam nadzieję, że zostanie na dłużej ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie już jest gorąco i bardzo dobrze, bo mam urlop! Za długo już nosiłam kryte buciki. Moja kolekcja letnich czeka na odsłonę:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas ostatnio zaczęły się upały, dzisiaj to samo

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj! Cudne niebo pokazałaś! Piękne zdjęcia robisz, pooglądam jeszcze :), pozdrawiam i zapraszam do mnie! Uściski Dora

    OdpowiedzUsuń
  11. Już teraz takie zimne poranki, że jeszcze do tych upałów zatęsknimy niebawem.

    OdpowiedzUsuń