niedziela, 14 grudnia 2014

W oczekiwaniu na ... śnieg



Witajcie Kochani! 

Dziś już trzecia niedziela adwentu. Odliczania ciąg dalszy. 
I pomimo, że czuję już wyraźnie na plecach 'oddech' zbliżających się świąt, 
codziennie borykam się z korkami i muszę odstać swoje w sklepowych kolejkach, 
to czuję jakiś taki wewnętrzny spokój. 

Taki spokój, który dają tylko leniwe, mroźne wieczory z kubkiem gorącej czekolady, 
czy rozstawianie po domu zimowych akcentów i świątecznych symboli, 
by wprowadzały nastrój, by cieszyły jak najdłużej. 





Prezenty już większości poukrywane po szafach, czekają na zapakowanie, 
a lista zakupów przedświątecznych, ciągle jeszcze uzupełniana, przybiera coraz 'smaczniejszą' formę. Po raz pierwszy w tym roku osiągnęłam taki etap przygotowań tak wcześnie.

Do pełni szczęścia brakuje mi tylko śniegu. 
Ale może biały puch zdąży jeszcze otulić świat, zanim zasiądziemy przy wigilijnym stole. :)
Lubię grudzień ! - mogę to przyznać na głos :)


Uściski! 

Basia




* * *

33 komentarze:

  1. Grudzień w Twoim wydaniu jest wyjątkowo przytulny. Ja też mam już prezenty, ale przyjemność pakowania zostawiam na następny weekend. W tym tygodniu czeka mnie pieczenie ciasteczek na specjalne życzenie córki. Jeszcze kilka obowiązków... ale bardzo uważam, żeby nie dać się tym przygotowaniom zwiariować. Miłej niedzieli! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że plan zrealizowany na 100 % :)

      Usuń
  2. Ale u Ciebie już klimatycznie i świątecznie.W grudniu przed świętami też wyczekuję śniegu, a tymczasem u mnie +8 st. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przytulnie i świątecznie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie o taki efekt mi chodziło. dziękuję :)

      Usuń
  4. Piękne świątecznie u Ciebie :))) Aj może niech ten śnieg tak szybko nie pada, może niech poczekado świąt i po świętach szybko zniknie? :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ale przytulnie ;-) u mnie prezenty pozamawiane teraz sie modle zey przyszly na czas ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamawianie w sieci jest bardzo wygodne, jednak w przedświątecznym szaleństwie zawsze jest ryzyko że coś nie zdąży przyjść na czas :)

      Usuń
  6. Też mi się marzy śnieg, ale póki co nie zanosi się chyba na niego... Pięknie u Ciebie, Twoje kadry jak zwykle zachwycają:) Uściski wielkie przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przytulnie i świątecznie. Faktycznie, chyba wszyscy oczekują tego cudownego białego puchu w wigilijny wieczór, szczególnie, że przynajmniej u nas nie było go w święta już od kilku lat. Ale kto wie, może zima nas jeszcze zaskoczy ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i zaskoczyła :) od razu jest inny klimat :)

      Usuń
  8. U ciebie też przytulnie!Bardzo podoba mi się stroik adwentowy, i napis "Let it snow" wymiata:)Kto wie może spadnie:) Kapa na kanapie i pled- uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że Ci się u mnie podoba :)

      Usuń
  9. Ja też siedzę i czekam a śniegu jak nie było tak nie ma:-) Uroczy klimat i cudny renifer przy doniczce:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. renifer z Rossmanna za całą dychę :P

      Usuń
  10. Cudownie, tak przytulnie, świątecznie i z takim smakiem. Rewelacja. Ja też czekam na śnieg. Marzę i tych białych świętach, o mrozie. Sama nie wierzę w to co mówię, ale dość łagodnej zimy. Śniegu proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż każdy po paru dniach narzeka na śnieg, to jest już w nas jakiś wewnętrzny bunt, po tych kilku łagodnych zimach :)

      Usuń
  11. Basiu w dalszym ciągu wierzę ,że zima zrobi nam niespodziankę świąteczną ;)
    Narzuta przykuła moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i zrobiła :)
      Narzuta to prezent, w dodatku przyjechała z Niemiec, więc niestety nie podpowiem gdzie kupiona...

      Usuń
  12. Bardzo mi się podobają Twoje dekoracje, jest tak przytulnie i klimatycznie. Masz rację tylko śniegu brakuje do pełni szczęścia :-)))
    całusy
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaglądnęłam, ponieważ chciałam Ci życzyć ciepłych i najpiękniejszych świąt w gronie bliskich. Pełno miłości i spełnienia najskrytszych marzeń, a także zdrowia i dużo szczęśliwych chwil!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia :)
      Ja w zamian życzę Ci DoSiegoRoku! :)

      Usuń
  14. Przepiękne wnętrza, wszystkiego dobrego, spokojnych i radosnych Świąt, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia, Tobie również wszystkiego dobrego i szczęścia w Nowym Roku :)

      Usuń
  15. Radosnych, pełnych prawdziwej magii Świąt Bożego Narodzenia ! Pozdrawiam świątecznie - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maszko! wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

      Usuń
  16. No pięknie tam w grudniu było !!! :-)

    OdpowiedzUsuń