środa, 24 lutego 2016

sroki i ich ogony



W ten rok weszłam z silną potrzebą rozwoju osobistego. Być może to pierwsze symptomy przeładowania po wielu latach pracy w tym samym miejscu, na tym samym stanowisku, obracając się wśród tych samych ludzi. A może po prostu to takie bardziej ambitne zamknięcie etapu niemowlęco-pieluchowego moich dzieci. Tak czy siak czuję, że muszę iść do przodu. Wchodzić tam, gdzie mnie jeszcze nie było. Widzieć szerszą perspektywę. 
Dbać o rozwój osobisty i swoją trzydziestoparoletnią psychikę, bo jedną mam, 
a szkoda by było, aby utknęła gdzieś pomiędzy etatową papierologią a zmywaniem garów. 
...i z tą oto złotą myślą zapisaną z tyłu głowy, trafiłam na warsztaty fotograficzne organizowane przez Borrówkę. Właściwie, to udział w nich sprezentował mi odpowiednio ukierunkowany małżonek. Z resztą nie od wczoraj uważam, że prezenty, nazwijmy je roboczo usługowe, są świetnym pomysłem (zaraz po hend-mejdowych oczywiście). ;) 
...a jak jeszcze są spójne z zainteresowaniami - bajka! :) 




Podczas jednodniowych zajęć, w bardzo kreatywnej atmosferze, Fotograf Janina Tyńska 
w niezwykle przystępny sposób przekazywała nam, jak przekonać swój aparat by z nami współpracował, a efekty tej współpracy zachwycały. Szczerze mówiąc mam niedosyt, bo poza całą przekazaną wiedzą podstawową, wzbudziła we mnie również apetyt na bardziej zaawansowane tajniki swojej pracy z aparatem.
Ale przecież o to w warsztatach chodzi, by zarażać innych swoją pasją i dzielić wiedzą. :)
Chętnie się jeszcze poddam 'zarażaniu', a z tego co wiem dziewczyny szykują jeszcze kilka ciekawych tematów do przerobienia. A jeśli ktoś chce się wreszcie przełączyć z automatu na manuala jak ja, to już w najbliższą sobotę kolejne warsztaty




Ja póki co, przepraszam się również z maszyną do szycia, siedzę w swoich ukochanych kamykach, i poważnie rozważam doszkolenie z zakresu renowacji mebli. 
Więc jak sami widzicie, zamierzam ciągnąć za ogon wszystkie sroki naraz. A jak! :P

Pozdrowienia Kochani,
Basia




19 komentarzy:

  1. To na prawdę świetna sprawa móc rozwijać swoje pasje i zainteresowania! Bardzo się cieszę,że idziesz tą drogą :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślę ... najwięcej satysfakcji przynosi robienie tego co się lubi ;)
      Pozdrowienia!

      Usuń
  2. I to się chwali! Tak trzymać :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Basiu, czasami potrzebny jest ,,oddech,, a przy okazji łapania go można odkryć też nowe pasje ;-)
    buziaczi serdeczne :-)
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam i kibicuję! Ja (narazie) ugrzęzłam w papierologii i kompletnie mnie wena opuściła. Ale widzę, że mi taka stagnacja nie służy i czuję po kościach, że jak przyjdzie wiosna to i chęci to robót poza robotą wrócą.
    Uściski serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, trzymaj ten kurs! :-) Nie trzeba wywracać życia do góry nogami, ale warto dbać o rozwój osobisty, ćwiczyć kreatywność i poszerzać horyzonty. Będę Ci kibicować i zapraszać oczywiście na kolejne etapy warsztatów. Kolaż otwierający wpis jest świetny :-) Pozdrawiam Cię cieplutko i do zobaczenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale Basiu!!! Ważne by w całym tym szalnym pędzie nie zapominać o sobie :) Mam andzieje do zobaczenia! Janka T.

    OdpowiedzUsuń
  7. Warszataty suprr sprawa, a rutyna jest straszna, bardzo potrafi wymęczyć człowieka, jednak nawet mała zmiana moze uszczesliwić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Warszataty suprr sprawa, a rutyna jest straszna, bardzo potrafi wymęczyć człowieka, jednak nawet mała zmiana moze uszczesliwić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie tez bym wzieła udział w takich warsztatach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Warsztaty są super, ale może mi ktoś powiedzieć gdzie można dostać takie białe panele ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy wpis , zapraszam do mnie https://stylowo-mieszkam.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie białe panele widziałem w pierwszym lepszym Merlinie, więc na pewno znajdziesz.

    elektrownie wiatrowe łódź

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę zrób jeszcze podobne ozdoby, są świetne !


    zbiorniki przeciwpożarowe

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz bardzo fajną pasję :] Zazdroszczę Ci !


    ____________________
    hurtownia elektroniki

    OdpowiedzUsuń
  15. A wykonujesz też może jakieś świąteczne ozdoby ? Bo szukam inspiracji :}


    okna dwukomorowe

    OdpowiedzUsuń