środa, 24 lutego 2016

sroki i ich ogony



W ten rok weszłam z silną potrzebą rozwoju osobistego. Być może to pierwsze symptomy przeładowania po wielu latach pracy w tym samym miejscu, na tym samym stanowisku, obracając się wśród tych samych ludzi. A może po prostu to takie bardziej ambitne zamknięcie etapu niemowlęco-pieluchowego moich dzieci. Tak czy siak czuję, że muszę iść do przodu. Wchodzić tam, gdzie mnie jeszcze nie było. Widzieć szerszą perspektywę. 
Dbać o rozwój osobisty i swoją trzydziestoparoletnią psychikę, bo jedną mam, 
a szkoda by było, aby utknęła gdzieś pomiędzy etatową papierologią a zmywaniem garów. 
...i z tą oto złotą myślą zapisaną z tyłu głowy, trafiłam na warsztaty fotograficzne organizowane przez Borrówkę. Właściwie, to udział w nich sprezentował mi odpowiednio ukierunkowany małżonek. Z resztą nie od wczoraj uważam, że prezenty, nazwijmy je roboczo usługowe, są świetnym pomysłem (zaraz po hend-mejdowych oczywiście). ;) 
...a jak jeszcze są spójne z zainteresowaniami - bajka! :) 




Podczas jednodniowych zajęć, w bardzo kreatywnej atmosferze, Fotograf Janina Tyńska 
w niezwykle przystępny sposób przekazywała nam, jak przekonać swój aparat by z nami współpracował, a efekty tej współpracy zachwycały. Szczerze mówiąc mam niedosyt, bo poza całą przekazaną wiedzą podstawową, wzbudziła we mnie również apetyt na bardziej zaawansowane tajniki swojej pracy z aparatem.
Ale przecież o to w warsztatach chodzi, by zarażać innych swoją pasją i dzielić wiedzą. :)
Chętnie się jeszcze poddam 'zarażaniu', a z tego co wiem dziewczyny szykują jeszcze kilka ciekawych tematów do przerobienia. A jeśli ktoś chce się wreszcie przełączyć z automatu na manuala jak ja, to już w najbliższą sobotę kolejne warsztaty




Ja póki co, przepraszam się również z maszyną do szycia, siedzę w swoich ukochanych kamykach, i poważnie rozważam doszkolenie z zakresu renowacji mebli. 
Więc jak sami widzicie, zamierzam ciągnąć za ogon wszystkie sroki naraz. A jak! :P

Pozdrowienia Kochani,
Basia




25 komentarzy:

  1. To na prawdę świetna sprawa móc rozwijać swoje pasje i zainteresowania! Bardzo się cieszę,że idziesz tą drogą :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślę ... najwięcej satysfakcji przynosi robienie tego co się lubi ;)
      Pozdrowienia!

      Usuń
  2. I to się chwali! Tak trzymać :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Basiu, czasami potrzebny jest ,,oddech,, a przy okazji łapania go można odkryć też nowe pasje ;-)
    buziaczi serdeczne :-)
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam i kibicuję! Ja (narazie) ugrzęzłam w papierologii i kompletnie mnie wena opuściła. Ale widzę, że mi taka stagnacja nie służy i czuję po kościach, że jak przyjdzie wiosna to i chęci to robót poza robotą wrócą.
    Uściski serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, trzymaj ten kurs! :-) Nie trzeba wywracać życia do góry nogami, ale warto dbać o rozwój osobisty, ćwiczyć kreatywność i poszerzać horyzonty. Będę Ci kibicować i zapraszać oczywiście na kolejne etapy warsztatów. Kolaż otwierający wpis jest świetny :-) Pozdrawiam Cię cieplutko i do zobaczenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale Basiu!!! Ważne by w całym tym szalnym pędzie nie zapominać o sobie :) Mam andzieje do zobaczenia! Janka T.

    OdpowiedzUsuń
  7. Warszataty suprr sprawa, a rutyna jest straszna, bardzo potrafi wymęczyć człowieka, jednak nawet mała zmiana moze uszczesliwić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Warszataty suprr sprawa, a rutyna jest straszna, bardzo potrafi wymęczyć człowieka, jednak nawet mała zmiana moze uszczesliwić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie tez bym wzieła udział w takich warsztatach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Warsztaty są super, ale może mi ktoś powiedzieć gdzie można dostać takie białe panele ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy wpis , zapraszam do mnie https://stylowo-mieszkam.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie białe panele widziałem w pierwszym lepszym Merlinie, więc na pewno znajdziesz.

    elektrownie wiatrowe łódź

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę zrób jeszcze podobne ozdoby, są świetne !


    zbiorniki przeciwpożarowe

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz bardzo fajną pasję :] Zazdroszczę Ci !


    ____________________
    hurtownia elektroniki

    OdpowiedzUsuń
  15. A wykonujesz też może jakieś świąteczne ozdoby ? Bo szukam inspiracji :}


    okna dwukomorowe

    OdpowiedzUsuń
  16. Macie w planach jakies nowe projekty ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie że macie jakąś pasję. Też zawsze chciałam się nauczyć robić cudne zdjęcia jednak słabo mi to wychodzi. Przeważnie zawsze bardziej podobają mi się zdjęcia robione przez kogoś innego niż te wykonywane prze-zemnie. Mam nadzieję, że jeszcze dodasz jakieś zdjęcia wnętrz uwielbiam je oglądać i czerpać inspirację

    OdpowiedzUsuń
  18. Fotografia to też moja pasja, ileż to radości daje. :) Śliczne zdjęcia. Ja też muszę się na jakiś warsztat wybrać, bo jeszcze nie byłam. Nie mam lustrzanki i zawsze jakoś to mnie powstrzymuje, bo wiele aparat nie potrafi, ale i tak go kocham. hehe

    Pozdrawiam bardzo serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W obecnych czasach wystrój wnętrz, projektowanie - wszystko wymaga super zdjęć, oprawy, szczegółów. Fotografia sprzedaje połowę produktów :)
    Super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna pasja :) Zazdroszczę Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuję dr Ellen za przysługę, którą mi wyświadczyłeś. Jestem bardzo podekscytowany, ponieważ mój najemca w końcu spłacił mój dwuletni czynsz. zapłacił pieniądze, a teraz nie ma go w moim domu. Bez ciebie nie byłbym w stanie wyciągnąć od niego pieniędzy. Postawiłem go przed sądem, ale dali mu mnóstwo czasu na spłatę długu, ale dziękuję za to, że spłaciłeś go w mgnieniu oka. Obiecuję, że będę nadal zeznawał online i wszędzie o twojej potężnej pracy. Jeśli masz którykolwiek z poniższych problemów, skontaktuj się z dr Ellen przez WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    1) niewierność
    2) dłużnicy uporczywi
    3) wytrwali najemcy
    4) nieterminowa spłata kredytu
    5) narkomania
    6) słaba sprawność seksualna
    7) powtarzająca się aborcja
    8) niepłodność
    9) Awans w pracy
    10) magiczny pierścień
    11) Rozwód
    12) Odzyskaj swojego byłego
    13) Przełam obsesję
    14) Wróć do zaklęcia nadawcy
    15) Czary ochronne
    16) Szczęśliwy urok
    17) Zaklęcia wygrywające na loterii
    18) gejowskie zaklęcia miłosne
    19) Lesbijskie zaklęcia miłosne Bez względu na to, jakie masz problemy, dr Ellen ci pomoże.
    WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    OdpowiedzUsuń