sobota, 29 marca 2014

Namiot - frajda dzieci, spokój rodziców

Za oknem szaro-buro, Ty masz stos prania i prasowania, 
a po domu biegają małe, nudzące się istotki? 
Zbuduj im namiot ! 
Dlaczego? ...bo dzieci je uwielbiają. 
Godzinami potrafią siedzieć w środku przebierając lale 
czy układając z klocków strategię ucieczki przed wrogim plemieniem.

Znajdź ze dwa koce oraz coś na czym można oprzeć konstrukcję 
i pamiętaj o kilku prostych zasadach, a sukces gwarantowany!

Jako baza naszego namiotu idealnie sprawdza się suszarka na pranie, 
jest stabilna, a jak trzeba, można dwukrotnie zwiększyć jego metraż. :)



W środku musi być miękko i przytulnie, dlatego nie żałujemy sobie poduch. 
Powszechnie wiadomo, że ocieplają wnętrze i dają poczucie przytulności, 
a przecież o to, najbardziej chodzi w tej misternej konstrukcji.




Ponieważ mój synek ma dopiero pięć miesięcy i jeszcze większość czasu spędza leżąc, 
starsza siostra zawiesiła na podsufitce całą kolekcję zabawek. 




Potem było już tylko czytanie książek, kulanie się w poduchach i inne zabawy. 
(a ja... na chwilkę zapomniałam że mam dzieci :)




Aaaa, i najważniejsze - namiot musi się 'zamykać'!
Wszelkie kotarki osłaniające wejście mile widziane.
Dzieciaki uwielbiają się chować, a jeśli jest to fajny, przytulny kącik, 
wypełniony zabawkami, to już szczyt marzeń. 

Pamiętacie swoje namioty z dzieciństwa? 
Jest ktoś, kto tego nie robił? ...nie wierzę :)
...


Jeśli macie ochotę zgłębić temat, to zapraszam do Cleo, która wrzuciła ostatnio garść ciekawych inspiracji z namiotem w roli głównej. 
Z resztą to jej post zmotywował mnie, by ofocić dziuplę moich dzieci. :)


Buziaki,
Basia

9 komentarzy:

  1. Jak przytulnie... Sama bym wskoczyła :))) Ale muszą mieć frajdę!!! Że ho ho^^Dzieci jeszcze nie mam, więc nie mam kogo uraczyć takim cudem ;) Ale pamiętam, jak kiedyś, z kuzynką, robiłyśmy takie namioty na schodach, koce rozpinając między poręczami, a w środku zabawa w dom :))) O jakaż to zabawa była, najlepsza ...:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zabawy w dom, to były czasy... :)) teraz dom jest prawdziwy, a ja mogę sobie jedynie posiedzieć w namiocie z dzieciakami :)

      Usuń
  2. Śliczne szkrabki, moje dzieciaki też lubią taką zabawę :-)
    pozdrawiam
    Kasia z baśniowego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ...chyba wszystkie dzieci to lubią :P
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Ja pamietam moj namiot z dziecinstwa i zawsze sprzeczalam sie o stol, ktory go niesamowiecie powiekszal ;)))
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, trzeba bronić swojego zdania we własnych aranżacjach! :D
      Pzdr, BB.

      Usuń
  4. Namiot to pierwsza rzecz, jaka sprawia radość dzieciakom podczas wakacji. W końcu jest to jakaś odmiana od przebywania w zamkniętych pomieszczeniach. Tak rodzice mogą mieć czas tylko dla siebie... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne dzieciaczki. Super pomysł z tym namiotem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Namiat świetna sprawa chyba każde dziecko lubi namiotować, pamietam jak z kuzynami zawsz robiiśmy ala namioty na balkonie

    OdpowiedzUsuń